Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων e-commerce
Σύντομη Περιγραφή
Στόχος
- – Κατάκτηση του γνωστικού αντικειμενικού
- – Προετοιμασία για εξετάσεις
Διάρκεια προγράμματος
– Εκτίμηση απαιτούμενων ωρών: 80 ώρες ασύγχρονης κατάρτισης
– Χρονικό διάστημα: καθορίζεται από τις ανάγκες του καταρτιζόμενου
Μέθοδος παρακολούθησης
Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση χωρίς καθηγητή
Κόστος πιστοποίησης
190€ (Υποχρεωτική συμμετοχή)
Δίδακτρα
ΔΩΡΕΑΝ
Πιστοποίηση
Ναι (Αναγνωρισμένη από ΕΣΥΔ)
Μοριοδότηση
Ανάλογα με την προκήρυξη
Αναλυτική περιγραφή
Ο ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου σχεδιάζει, διαχειρίζεται και συντηρεί συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Δηλαδή, αποφασίζει για την αρχιτεκτονική του τόπου, επιλέγει και επιβλέπει την ανάπτυξη των τεχνολογιών λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν. Επίσης, συμμετέχει στη σύνταξη της πολιτικής για την ασφάλεια υλικού και δεδομένων, καταστρώνει τη στρατηγική προώθησης, ενημερώνεται για νέες εφαρμογές και τεχνολογίες σχετικές με την ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο παρόν υλικό:
Ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με τα ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων
Αναλύονται οι δυνατότητες του τρόπου αύξησης των Followers στα social media καθώς και τα οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ.
Παρουσιάζονται εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet και δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων
Δίνεται η δυνατότητα εκμάθησης πακέτων επεξεργασίας εικόνας και video
Γίνεται αναλυτική παρουσίαση του wordpress και δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος
Παρουσιάζονται πρακτικές βελτιστοποίησης της κατάατξης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης και Ασφάλειας προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop)
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς θα είναι σε θέση να:
- 1. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
- 2. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
- 3. Γνωρίζουν πως να δημιουργούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
- 4. Γνωρίζουν πως λειτουργούν οι πλατφόρμες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
- 5. τον τρόπο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
- 6. το ηλεκτρονικό επιχειρείν
- 7. τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ,
- 8. το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος
- 9. τις τακτικές για αύξηση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
- 10. τη στρατηγική διαφήμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (social media)
- 11. τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου (content) για το ηλεκτρονικό κατάστημα,
- 12. τους νομικούς περιορισμούς για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
- 13. τη σημασία των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων- κλειδιών και των στρατηγικών που πρέπει να επιτευχθούν για την αύξηση της κυκλοφορίας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα,
- 14. τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού πλάνου για ηλεκτρονικό κατάστημα.
- – Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- – Οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ
- – Ηλεκτρονικά Καταστήματα στο Internet
- – Επεξεργασία εικόνας και βίντεο
- – Εργαλεία ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop)
- – Search Engine Optimization και E-shop
- – Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop)
- – Νομοθετικό πλαίσιο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop)
Μάθε περισσότερα
Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Γιατί να μας επιλέξετε
- – Είμαστε ένα από τα πιο σύγχρονα εκπαιδευτήριά στη χώρα
- – Με τις πιο σύγχρονες μεθόδους και τα πιο σύγχρονα εργαλεία διδασκαλίας
- – Με τεράστιο εύρος προγραμμάτων κατάρτισης
- – Με τεράστιο εύρος Αναγνωρισμένων από το Ελληνικό Δημόσιο και με Διεθνή Αναγνώριση πιστοποιητικά
- – Με Διεθνείς συνεργασίες
- – Με σημαντικές διακρίσεις
Education Leaders Awards
- – Καινοτομία στη Διδασκαλία Βραβείο GOLD
- – Ψηφιακή Εκπαίδευση Βραβείο GOLD